De Azi Nu Te Mai Caut

Daca te iubeste inca te asteapta. Azi totul in jurul meu e ciudat si.

De Azi Nu Te Mai Caut

De astazi nu am să te mai caut dragul meu nu am să o mai fac chiar daca mor de dor.

De azi nu te mai caut. Azi totul in jurul meu e ciudat. Ellie white nu te mai caut asculta muzica online cu versuri tu imi spuneai candva de mult daca te iubeste inca te asteapta imi pare rau de ce s a intamplat. Iata că după tot acest timp nu te mai caut se află încă in urechile ascultătorilor.

Imi pare rau de ce s a. Te am aşteptat şi poate încă mai aştept dar cred că nu te mai interesează. Si oare o sa mi mai revin vreodata.

Am să ma chinui singura cu dorul de tine pana am sa reusesc sa mi te scot din minte și din inimă și de ar fi sa nu mai pot tot nu am să te mai caut. Traim in 2 lumi diferite. Iubirea ta mereu imi jurai.

De azi eu nu te mai caut te voi purta în piept de vânt unde nu vei putea fi atins decât de poezia inimii mele poate vei dori să mă găseşti undeva unde fericirea noastră va fi neîntinată de lumini opace de guri înfometate de senzaţional ca n talk show urile mioritice de mâini care murdăresc firescul de paşii timpului care frâng. Nu te mai caut eu în gînd durerea e prea mare demult nu mai văzut zîmbind prea multă supărare. Imi pare rau de ce s a ntamplat.

De acum am sa las trecutul în spate si am sa lupt pentru viitor. Versuri nu te mai caut de ellie white. Imi spuneai candva de mult daca te iubeste inca te asteapta.

Mi aduc aminte cand imi spuneai. Au trecut 9 ani de când ellie white a lansat pe youtube piesa nu te mai caut. De azi nu te mai vreau în amintiri singur te ai şters din vise şi din minte au fost şi lacrimi au fost şi bucurii dar nu mai pot fi cea de dinainte.

Nu te mai caut lyrics. Nu te mai caut tu imi spuneai candva demult. Tu imi spuneai candva demult daca te iubeste inca te asteapta imi pare rau de ce s a ntamplat imi pare rau de noi cate odata.

Azr Feat Mihaela Bigea Nu Te Mai Caut Lyrics Video Youtube

Pin By Georgi 14 On Ganduri Cozy Bedroom Design Cozy Bedroom Bedroom Design

Pin By Adelina Sora On Cuvinte Adevărate Quotes Insta Posts My Person

De Azi Nu Te Mai Caut Youtube

Dor De Tata Home Facebook

Keep Calm Ca De Azi Nu Te Mai Caut Poster Tusdor Keep Calm O Matic

Keep Calm Ca De Azi Nu Te Mai Caut Poster Tusdor Keep Calm O Matic

Astăzi Nu Mai Caut Pe Nimeni Vindec Suflete

Tot Ceea Ce Nu ți Am Spus Vreodată Reusim Să Iertăm Intr Un Final Atunci Cand Realizăm Că Iubirea Pe Care O Trăim A Meritat Toate Lacrimile Provocate De Alţii


You have just read the article entitled De Azi Nu Te Mai Caut. You can also bookmark this page with the URL : https://malayrifa.blogspot.com/2020/11/de-azi-nu-te-mai-caut.html

0 Response to "De Azi Nu Te Mai Caut"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel