Rugaciune Cu Trei Lumanari

Doamne ai grija de toți copiii și de copiii mei. Se iau 40 de lumanari dar numai de la biserica nu din magazine ca acelea nu au efect pe care le aprinzi.

Rugăciunea Lumanărilor Aprinse Un Miracol In Prahova

Cititi aceasta rugaciune in zilele de luni miercuri si vineri de 33 de ori se aprind 33 de lumanari la icoana mantuitorului spuneti de 9 ori tatal nostru apoi se spune de 33 de ori.

Rugaciune cu trei lumanari. Iar voi 318 sfinţi părinţi şi cu calinic 319 rupeţi zapisurile sfărâmaţi lanţurile dezlegaţi blestemele şi iertaţi păcatele mele şi ale părinţilor mei că multe am mai păcătuit de la întoarcerea vieţii mele şi până acum iar voi bunilor ce sunteţi rupeţi zapisurile sfărâmaţi lanţurile dezlegaţi blestemele şi îndepărtaţi nenorocirea care s a abătut. Impreuna cu el trebuie aleasa o zi in care se tine post curatenie trupeasca si sufleteasca. Doamne veghează și întărește pe toți cei de un neam și de o credință cu noi.

Viața de zi cu zi rugaciunea celor 33 de lumanari. Nu se stie exact cine a scris o nici de cand circula printre credinciosii din prahova. Textul rugăciunii începe astfel.

Admin echipa asked 8 ani ago. Doamne fă să se împlinească rugăciunile noastre. Sunt insa cateva conditii de respectat in care la loc de frunte se afla legatura cu un preot.

Cand cineva se boteaza cand se cununa cand se impartaseste cand se roaga in biserica sau acasa cand merge la santul altar cu prescura si pomelnicul si in orice alt moment cand se adreseaza lui dumnezeu sau in fata lui omul credincios aprinde lumanarea. Am auzit ca exista aceasta rugaciune si ca circula prin prahova pe la noi. Lumanarea nu poate lipsi de la nici o slujba sau rugaciune ce ne insoteste totdeauna cand ne intalnim intr un fel anume cu dumnezeu.

Doamne dă ne pâinea cea de toate zilele și liniștea ta cea sfântă. Cert este ca s a raspandit ca lumina ca lumea o cauta pentru puterile ei. Se spune ca norocosii care intra in posesia rugaciunii scapa de boli de griji d.

Dar nici nu cred ca face rau sa te rogi astfel sa vorbesti cu dumnezeu si cu maica sa sa iti deschizi inima si sa spui ce te apasa. Nu stiu cate minuni savarseste ea am aflat si eu de la credinciosi ca este citita de toti cei aflati in nevoie. Misterioasa rugăciune a lumânărilor aprinse.

Toate poezia cu dragoste de neam poezia martirilor și a sfinților închisorii. Vei mai avea nevoie de încă 42 de lumânări căci în fiecare dintre cele 7 zile de post vei mai aprinde câte 6 lumânări și vei rosti de fiecare dată tatăl nostru de câte patru ori pentru fiecare lumânare aprinsă. Se spun acum toate numele celor pentru care te rogi.

începând de a doua zi se va ține post vreme de șapte zile timp în care vei avea grijă să nu greșești nici cu vorba nici cu fapta nici cu gândul. Bună ziua eu v am mai scris legat de o problemă de sănătate pe care o am. Rugaciunea se face in genunchi.

Tatal nostru primeste aceasta rugaciune de la nevrednicul robul sau si in cinstea celor 33 de ani petrecuti pe pamant asa cum aceste 33 de lumanari lumineaza chipul tau lumineaza si soarta mea. Un miracol in prahova. Doamne așa precum arde lumânarea mea de repede tot așa să mi ajute dumnezeu maica precistă și toți sfinții ca să piară tot atât de repede toate făcăturile relele și patimile blestemele farmecele descântecele și uneltele diavolești de la casa mea din familia mea de la.

Lumanări Amurg Rugăciune Tăcere Pikist

Misterioasa Rugăciune A Lumanărilor Aprinse Youtube

Rugăciunea Care Scapă De Boli De Griji De Necazuri De Farmece Si Blesteme Si Implineste Cele Mai Grele Dorinţe Acasă In Romania

Adevarul Te Va Elibera Rugaciunea Lumanarilor Aprinse

Rugăciunea De Grabnic Ajutor A Celor 33 De Lumanări Bensana Romania

Rugaciunea Lumanarilor Aprinse Poate Sa Faca Minuni Pentru Cei Care O Rostesc Buna Ziua Iasi Bzi Ro

Un Miracol In Prahova Rugăciunea Lumanărilor Aprinse Ganduri Din Ierusalim

Parintele Ilarion Argatu Sfaturi Duhovnicesti

Se Spune Că E Cea Mai Puternică Rugăciune Pentru Indeplinirea Dorințelor Aprinde O Lumanare și Pune Te In Fața Antena 3


You have just read the article entitled Rugaciune Cu Trei Lumanari. You can also bookmark this page with the URL : https://malayrifa.blogspot.com/2021/04/rugaciune-cu-trei-lumanari.html

0 Response to "Rugaciune Cu Trei Lumanari"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel